Kartki Boże Narodzenie 2017 - styczeń







Zapisałam się u Uli na zabawę "Kartki Boże Narodzenie 2017". Powiem Wam szczerze, że długo się zastanawiałam czy na pewno wziąć w niej udział. W robieniu kartek jestem totalnym laikiem, ale żeby nauczyć się nowych rzeczy to trzeba mieć dobrą motywację, a dla mnie tą motywacją będzie właśnie zabawa u Uli.


Wytyczną w styczniu przy przygotowywaniu kartek jest jemioła. Poszperałam trochę w Internecie i mój wybór padł na uroczą myszkę, trzymającą w łapce gałązkę jemioły. Słodziutka, prawda :)




We wzorze była jeszcze gałązka ostrokrzewu i ptaszek, który na niej siedział. Mi jednak w oczy wpadła myszka i postanowiłam tylko ją wyszyć. Prawdopodobnie wzór ten był dołączony z muliną jako dodatek do zagranicznej gazety. Nie było rozpiski kolorów, więc dobrałam je sama.






Długo się głowiłam nad tym jak kartka w ostateczności ma wyglądać, ale chyba nie wyszła aż tak źle :) A Wy jak myślicie? :)




Witam nowych obserwatorów bloga, rozgośćcie się :)

Dziękuję za wszystkie komentarze i rady :)


51 komentarzy:

  1. Karteczka jest bardzo ładna, Ewo!
    Fajnie, że podjęłaś wyzwanie :-)
    Ps. A u mnie ten sam hafcik, tylko w pełnej wersji.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo ale fajnie :) Ciekawe jak Ty Iwonko wykończyłaś karteczkę :)

      Usuń
  2. Wyszło super :) pierwsze koty za płoty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ewa,podziwiam Ciebie,bo kartki mi się podobają ale w ogóle nie trzymają się moich rąk:))))Twoja karteczka jest bardzo słodziutka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Jadziu :) Ale dobrze, że nie widziałaś jak mi się ręce trzęsły przy naklejaniu papieru ;)

      Usuń
  4. Haft jest przecudny! Śliczną karteczkę stworzyłaś :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ewuś pięknie wyszła ta Twoja pierwsza karteczka :) super! hafcik uroczy :) dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Uluś :) Mam nadzieję, że moje kolejne kartki będą mi wychodziły o wiele lepiej :)

      Usuń
  6. wspaniały następne tylko będą piękniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewa, kartka pierwsza klasa, wszystko w mniej współgra: kolory, wzory no i ta słiti myszka :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna karteczka, a myszka bardzo urocza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna myszka! Bardzo mi się podoba to ciekawe połączenie papierów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Właśnie najdłużej zastanawiałam się nad wyborem papieru ;)

      Usuń
  10. Mnie się bardzo podoba ta karteczka, a myszka jest śliczna:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Karteczka wyszła super, zresztą z taką uroczą mysią nie mogło być inaczej ;)
    Tez mnie kusiło żeby się zapisać, ale ja taka niesystematyczna jestem, zawaliłabym po drodze na pewno ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapisać do zabawy się możesz w każdym momencie :)

      Usuń
  12. Karteczka wyszła bardzo fajnie, haft zawsze dodaje uroku :)
    Bardzo dobrze, że zapisałaś się do zabawy u Uli - każdy kiedyś zaczynał swoją przygodę z kartkami, ja swoją również zaczynałam od wyzwania. Każda następna karteczka będzie coraz piękniejsza.
    Pozdrawiam cieplutko :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyszło. Myszka jak malowana :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witaj Ewo! Sympatycznie tu u Ciebie :) Chętnie będę zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna kartka. Podziwiam Twój uroczy hafcik z myszką.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna kartka, myszka jest przeurocza!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudna karteczka, ta myszka jest urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna karteczka, też się zastanawiam nad tym motywem:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękuję :) Mysia jest przeurocza :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urocza karteczka :)
    Myszka jest słodka :)
    Ach ..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczniusia :) Świetnie sobie poradziłaś :) Miałam haftować ten sam obrazek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U Iwonki widziałam słodziutka mysie:) i karteczka sliczna!

    OdpowiedzUsuń
  23. zapatrzam sie i zawzdychuję....
    Pozdrawiam słonecznie

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger