SAL krzyżykowy w ciemno - odsłona czwarta






W czwartej odsłonie SAL-u krzyżykowego w ciemno, Ela przygotowała nam wzór na ślicznego króliczka, który siedzi w skorupce jajka. Królik ma nawet trochę zadziorną minkę, jak dla mnie bomba :)


Królika wyszywałam na kanwie Aida 14ct w kolorze perłowo-beżowym. Mulina DMC, kolory częściowo dobierałam sama, a tasiemkę dostałam od Iwonki. Standardowo już u mnie, wzór wykorzystałam do zrobienia kartki. 




Pomysł na zrobienie zdjęć kartki wpadł mi do głowy w zeszłym tygodniu, kiedy mój starszy brat rąbał drewno. Tak więc kartka przycupnęła na stercie świeżego drewna w towarzystwie pięknych kwiatów. Kilka razy wiatr by mi ją porwał, sąsiedzi dziwnie na mnie patrzyli, co też wyprawiam, ale to wszystko jest mało istotne, bo ze zdjęć jestem naprawdę bardzo zadowolona.








Witam nowych obserwatorów w moich skromnych progach :)

Do następnego posta :)

33 komentarze:

  1. Piękna karteczka, Ewuniu i cudowne, słoneczne zdjęcia!
    Uwielbiam sterty drewna i też korzystam z niego do zdjęć, gdy mój M. porąbie i poukłada :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna karteczka, a zdjęcia super wyszły, jednak co plener to plener :) Piękne wiosenne słoneczko zrobiło swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna praca taka inna i pracochłonna.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewuniu karteczka jest prześliczna, a zdjęcia są super:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafcik i ekstra zagospodarowany!

    OdpowiedzUsuń
  6. Już nie mogę się doczekać tej wiosny, dlatego każdy zając, królik czy kurczak są dla mnie na wagę złota. Sesja piękna i rozumiem o czym piszesz, bo ja też mam wrażenie, że sąsiedzi niedługo zadzwonią w takie miejsce w mojej sprawie, bo czasem naznoszę gratów, tworzę kombinacje, albo noszę wielkie pakunki z wszystkim, co mogłoby mi pomóc w zdjęciach :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładnie i jeszcze to słoneczko... super :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oh Ah. Zdjęcia fantastyczne. Króliś uroczy. U mnie zające w skorupkach królowały w ubiegłym sezonie. Ale to inne były, może jakieś kuzynostwo :P

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastyczne zdjęcia, sama kartka prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  10. no i wszystko super a sąsiedzi zawsze zdziwieni...
    nie martw się jak leżę w rowie obok mojego domu też patrzą dziwnie...hihi

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W rowie jeszcze nie leżałam, ale pewnie wszystko przede mną :D

      Usuń
  11. Piękna wiosenna karteczka i wspaniałe plenerowe zdjęcia.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna karteczka. Króliczek przesłodki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ewuniu, piękna kartka z tym uroczym hafcikiem. Bardzo podobają mi się Twoje zdjęcia.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  14. Super karteczka, idealnie wkomponowuje sie w plener 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft śliczny, a pomysły na zdjęcia wręcz genialne :) Gratuluję pomysłowości!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna karteczka powstała z haftowanym zajączkiem. Świetnie się prezentuje.
    U mnie zajączek wyladował na zawieszce.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ewa, cudne zdjęcia! Uwielbiam takie słoneczne ujecia ;) piekna karteczka !

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo sympatyczna karteczka:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajna karteczka i jaki slodki hafcik. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Hafcik ten już widziałam ,ale Twój równie piękny :-D Plener zdjęciowy interesujący :-D

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny hafcik a tym samym fajna karteczka powstała.

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna karteczka, pięknie sfotografowana :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie fajna minka tego zająca :D Podziwiam !

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartka piękna i hafcik uroczy. Ale wiesz co mnie najbardziej cieszy ? Piękne zdjęcia!
    Super, że wyszłaś w plener, super, ze kombinujesz, że różne kąty, nie tylko sama karta, że słońce, że technika. Ahh! I tak po cichutku mam nadzieję, że to choć tyci tyci moje dwa grosiki się do tego przyczyniły ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Skromnie powiem, że zdecydowanie więcej niż dwa grosiki :) Aguś Twój kurs pomógł mi spojrzeć na zupełnie inne podejście do fotografowania haftów. Do Ciebie jeszcze mi daleko, ale może kiedyś, kto wie... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym bardziej mi bardzo miło czytać/oglądać Twoje posty :)

      Usuń
  26. Świetnie się króliś u Ciebie prezentuje a ta sesja w plenerze dodaje zdjęciom uroku i energii. Opinia sąsiedzka warta była tego efektu :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger