Jesienny sen, czyli lisek dla najlepszej przyjaciółki



Za oknem świeci piękne słoneczko, a ja przychodzę dziś do Was z uroczym śpiącym liskiem. Haft ten powstał na przełomie lutego i marca, ale dopiero dzisiaj mogę Wam go pokazać. Powód jest bardzo prosty. Śpiący lisek był prezentem urodzinowym dla mojej najlepszej przyjaciółki, które obchodziła w październiku.


Już jakiś czas wiedziałam, że lisek Marcie się podoba, dlatego postanowiłam zamówić zestaw do haftu na Coricamo. Nie przepadam za tą pasmanterią, ale akurat w przypadku tego zamówienia, nie mam im nic do zarzucenia.


W skład zestawu wchodziły: posortowana mulina, kanwa rustico, schemat oraz igła. Muliny wystarczyło idealnie na ten obrazek. Trochę zostało, ale nie na tyle żeby wyszyć drugi haft.


Obrazek powstał bardzo szybko, w niecałe dwa tygodnie. Aż żal mi było kończyć pracę nad tym haftem.


Jeśli chodzi o ramkę, to postawiłam na prostotę. W końcu chodzi o to żeby jak najlepiej wyeksponować sam haft :) Marcie obraz się spodobał, a to jest dla mnie najważniejsze :)


Dane techniczne:
  • zestaw do haftu firmy RTO.
  • kanwa Aida Rustico 16ct
  • posortowana mulina DMC: 13 kolorów
  • krzyżyki i półkrzyżyki: 2 nitki muliny
  • kontury: 1 nitka muliny

PS. Za dwa tygodnie, a dokładnie 25 listopada stuknie mi 30. roczek życia. Trochę głupio mi o tym pisać, ale jeśli miałybyście ochotę wysłać mi kartkę, to znaczyłoby to dla mnie bardzo dużo. Adres podesłałabym na maila :)

Słonecznej niedzieli i do następnego posta :)


45 komentarzy:

  1. P R Z E P I Ę K N Y H A F T !!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny hafcik,nie dziwię się że koleżanka zadowolona :) o urodzinach wiem,ale nie wiedziałam że to okrągłe :-)
    Serdeczności przesyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okrągłe :) Tylko nie wiem czy stety czy niestety ;)

      Usuń
  3. Fantastyczny jest ten lisek i wyszedł Ci wspaniale!
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie ,że wyślemy 3 z przodu dodaje uroku kobiecie dojrzałości zupełnej...ech kiedy to było:)
    piękności rude oczywiście:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeuroczy haft! :) Przepięknie go zaprezentowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy lisek:) Z miłą chęcią wyślę do Ciebie kartkę:) Sama w marcu będę miała 3 z przodu:) Taką okolicznośc trzeba uczcić:) Proszę o adres na silus8989@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ewciu, lisek jest przeuroczy i jak słodko sobie śpi.
    Twój adres mam:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ słodziaczek z tego liska :)Naprawdę uroczy haft. Proszę o adres na elcja27@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny jest ten hafcik Ewuniu!
    Oj zazdroszczę Ci takich urodzin, moje 30 to już prehistoria :)
    Z przyjemnością wyślę do Ciebie karteczkę, poproszę o adres (e-mail na blogu).
    Cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, jaki słodziak ...jak śpi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny haft :) Ja swoje 30 miałam 2 lata temu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ewuniu i bardzo fajnie, że napisałaś o urodzinach. Ja Ci też chętnie wyślę karteczkę, to świetna pamiątka na lata :)
    A lisek jest piękny, fajnie mieć w Tobie taką przyjaciółkę, która spełnia marzenia :) Marta może być szczęsliwa że Ciebie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu, aż się zarumieniłam. Bardzo dziękuję za takie miłe słowa :*

      Usuń
  13. Ewciu ,piękny lisek :-) Twoje hafty zawsze są precyzyjnie wykonane ,a wzory cudne :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ewuniu! Cudowny Lisek , Tak słodko sobie śpi - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny lisek :)Karteczkę chętnie ci wyślę, podaj adres na kgosia@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny zaspany lisek. :) Z ramką też świetnie trafiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uroczy lisek. Super hafcik. Jesteś w pięknym wieku. Jak ja chciałabym się wrócić do tych pięknych czasów, ale to już niemożliwe.
    Oczywiście że zrobię i wyślę karteczkę! Poproszę tylko o adres. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękny lisek, taki rozmarzony i zaspany. Bardzo spodobał mi się ten hafcik, aż się sama nad nim zastanawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładny hafcik. I bardzo ładnie go zaprezentowałaś :) Każdy by się ucieszył z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ewuniu, zepsułaś mi niespodziankę bo i tak planowałam wysłać Ci małe co-nieco! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. No słodziak jest przeogromny! :) Piękny prezent.

    OdpowiedzUsuń
  22. Coś pięknego! Nie można się napatrzeć! Wyobrażam sobie radość przyjaciółki.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chyba nie pozostaje mi nic innego jak zgodzić się z przedmówczyniami, bo lisek ma taką słodką mordkę. Ale jeszcze chciałabym się porozpływać nad pięknymi zdjęciami. Tak to wszystko skomponowałaś, że nie można przestać oglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ewunia lisek jest najpiękniejszy <3 Dziękuję raz jeszcze :* :* :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny haft i cudne jesienne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fantastyczny lisek i sliczne zdjecia!!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładny haft i pięknie oprawiony :) A te kolby kukurydzy wyglądają apetycznie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Lisek rzeczywiście przeuroczy.....tylko ja bym dołożyła jeszcze passe partout. Bez oczywiście też jest ok!
    W sprawie urodzin ja się piszę :) czekam na maila z adresem. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny śpiący lisek :) Ja również poproszę o adres, będzie mi miło przygotować dla Ciebie karteczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękny jest ten lisek! A aranżacja zdjęć jak zwykle zachwyca! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ojeejuu jaaki słodziak wygrzewa się w słońcu. Piękny prezent!

    OdpowiedzUsuń
  32. O raju! a gdzie ja byłam jak Ty tu takie śliczności prezentowałaś! Lisek jest cudny, uroczy i zdjęcia też!
    To ja też poproszę o adres na maila ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten lisek jest kapitalny! I zdjęcia super... :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękny lisek, właścicielka na pewno nie może oczy oderwać :) i chociaż dzisiaj już 26.11 to życzę wszystkiego najlepszego z okazji urodzin :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Copyright © 2014 Biblioteka rękodzieła , Blogger